Megality to starożytne wielkie kamienie, kamienne kręgi, piramidy. Tam też są miejsca anomalii magnetycznych.

wtorek, 4 października 2016

Zdjęcie komety Ison krążącej w naszym US oraz wizja spadających ogromnych kamieni…cz.2.



10) To zdjęcie zrobiłam aparatem cyfrowym ponad rok temu, dnia 03.08.2015roku ok. godz. 22.15.W powiększeniu jasny niezidentyfikowany obiekt w kształcie litery V widoczny centralnie na zdjęciu. Błyszczy w kolorze złota na tle ciemnego nieba gdyż jest oświetlony promieniami słońca powyżej cienia Ziemi. Obserwacje opisałam w art. „Kontakt CE3”.

cyt. „Poniedziałek  03.08.2015 r ok. godz. 22.15 było już ciemno. Robiłam zdjęcia ORBÓW w „Strefie 3c 123”, gdy na wschodzie pojawił się dziwny, duży, jasny obiekt i powoli przesuwał się na zachód. Gdy go zobaczyłam (nawiązałam kontakt wzrokowy) lekko skręcił w prawo i jakby przyśpieszył. Miał dziwny geometryczny kształt… Co to jest ? Na samolot za duży i w dodatku był cały oświetlony złotym blaskiem.  Może to flara? - ale ten kształt zupełnie nie pasował! Stałam wpatrując się i analizując dziwny obiekt 1-2 minuty. Przypomniałam sobie, że w ręku trzymam aparat, szybko podniosłam go do góry i wykonałam zdjęcie. Spojrzałam na mały ekran i wydawało mi się że nic nie wyszło. Trzymając jeszcze aparat w górze spojrzałam na dziwny obiekt, ale już go tam nie zobaczyłam, nagle znikł! Długo stałam wpatrując się w to miejsce na niebie…  Wróciłam do domu i zastanawiałam się co to było i skąd? UFO nadleciało od wschodu, a tam w ciemne noce nad horyzontem widnieje gwiazdozbiór BYKA, w którym są gromady gwiazd zwane Hiady i Plejady. Pozornie na jego tle znajduje się Radioźródło 3c 123… Gdy „wrzuciłam” zdjęcia na komputer na dużym ekranie zobaczyłam jasny dziwny obiekt, który zobaczyłam na niebie. Tylko to jedno zdjęcie… i wszystko nagle znikło. Wszyscy ufolodzy wiedzą, że  obserwacje UFO najczęściej trwają kilka minut lub sekund, ale czasami dłużej…” Na zdjęciu widoczne są również orbsy.

Zdjęcie zrobione w nocy przez pana Marka Nowaka z Tarnowa. Kometa Ison jako asteroida przelatywała 30 września 2016 roku  nad Polską - kierunku południowy zachód.
NASA z pewnością nadal obserwuje kometę Ison za pomocą  Kosmicznego Teleskopu Hubble'a, lecz z jakiś ważnych powodów jest to utajnione. Z załączonych zdjęć i z wielu obserwacji amatorów astronomii wynika, że kometa nadal krąży przelatując nad północną częścią Ziemi – m.in. USA, Polska.
Długo popatrzmy na zdjęcie… Czy taki geometryczny kształt ma typowa KOMETA lub asteroida?? Coś z tą kometą nie tak! Ale co? Widocznie do takich samych wniosków doszli naukowcy NASA, dlatego utajnili zdjęcia i całą sprawę. Jestem również ufologiem i widzę, że jest to olbrzymi statek kosmiczny, który przyleciał z … Obłoku Oorta? Gdzieś tam daleko jest „Radioźródła 3c 123”. Czy długo przebywał w Obłoku Oorta skąd zabrał lodową kulę, dlatego leciał jak kometa? Gdy zbliżył się do Słońca ku zaskoczeniu naukowców nieoczekiwanie zawrócił, lód się stopił, ale kamienie i gazy nad za nim lecą nadal jak za kometą.
Zastanawiam się z jaką częstotliwością ten Niezidentyfikowany Obiekt Latający okrąża Ziemię?
Czy orbita komety Ison jest taka sama czy się zmieniła? Trzy lata temu czytałam, że kometa będzie stopniowo zmieniać swoją orbitę, aż zrówna się z prędkością Ziemi. Za nią oczywiście leci "ogon" kamieni - asteroid i mniejszych głazów. Analizując to co 3 lata temu pisali naukowcy NASA oraz ostatnie zdjęcia nasuwa się wniosek, że orbita komety zmieniła się. Trzy lata temu kometa Ison po okrążeniu Słońca wyhamowała i nadal stopniowo zwalnia. Na podstawie tylko tych zdjęć widzimy, że rok temu przelatywała nad Polską 03 sierpnia o godz. 22.15, a ostatnio przeleciała dnia 29.09.2016 ok. godz. 01.00 w nocy. Z tych dat wynika, że po roku różnica wynosi ok. 57 dni, a to oznacza, że stopniowo hamuje. A co się stanie gdy się zatrzyma? Od 3 lat co jakiś czas na stronach astronomicznych lub w mediach podają, że niebezpiecznie blisko Ziemi przelatują asteroidy i meteoryty. Niektóre z nich długo spalają się w atmosferze tak jak te widziane w nocy w  Hiszpanii – w czasie obserwacji pana Marka Nowaka.  https://www.facebook.com/groups/514953918670299/ - filmik dotyczący spadających ognistych kul w Hiszpanii.
Marek Nowak prosił w komentarzu – „Napisz coś więcej na temat wizji.”
Zastanawiałam się czy o tym pisać, gdyż znowu powiedzą lub napiszą że straszę. Jednak ta sprawa ma dużo głębsze znaczenie, gdyż zostało to zapowiedziane w Biblii 2000 lat temu. Czy „święci ojczulkowie” coś tłumaczą swoim „owieczkom”? A naukowcy coś wyjaśniają? „Kto ma rozum do myślenia ten zrozumie.”
Opis ostatnich wizji związanych z Kometą Ison
Pierwsza wizja była z sobotę dnia  24.09.2016 roku, ok. godz.23.00.
Obudziłam się i od razu zaczęła się wizja. Zobaczyłam zarys ciemnego horyzontu , odlegle drzewa nad którymi wisiały olbrzymie kamloty jakby zaraz miały spaść z nieba. Obraz trwał chwilę, wstałam myśląc o tej wizji. Zastanawiałam gdzie te kamloty spadną? Z wizji wynikało, że jest to kierunek na południe… Polski, Europy?    
Druga wizja była 5 dni później w czwartek 29.09.2016roku, ponownie ok. godz. 23.00. Obudziłam się i tak jak poprzednio od razu zaczęła się wizja. Zobaczyłam ten sam ciemny horyzont, a nad nim jasny lej (jak rysunek - schemat) lub tuba skierowana pionowo do ziemi. W jej wnętrzu warstwami ułożona była wielka ilość kamieni w trzech wielkościach: najpierw wielkie głazy, następnie średniej wielkości i najwyżej małe. Wskazywały kolejność i wielkość kamieni, które będą spadać na ziemię. Patrzyłam na to długo i myślałam - to spadnie na Ziemię z jakiegoś miejsca w kosmosie. Przypominało to ogon komety… USŁYSZALAM - Będzie to trwało miesiąc. Ci którzy mają być ocaleni będą chronieni.
Zrozumiałam… i ponownie zasnęłam.  
Analiza wizji i wnioski!
W czasie tygodnia (pod koniec września 2016 roku)  mam dwie wizje dotycząca zagrożenia lawiny spadających kamlotów z kosmosu. W swoim symbolicznym przesłaniu sprawiają wrażenie niesamowitego zagrożenia. Jednocześnie przypomniałam sobie wizję, którą opisałam w „Kontakt CE3” rok temu. Ma ona ścisły związek z wizjami powyżej.
Ważna jest też godzina i data wizji. Godzina wizji się powtarza  - ok. godz. 23.00. Czy oznacza to iż koło północy zacznie się spektakularne „widowisko” na niebie oraz na ziemi, które ma trwa miesiąc?
Data - Kometę odkryli astronomowie Witalij Newski (Białoruś) oraz Artiom Nowiczonok (Rosja) pod koniec września 2012 roku. Pod koniec września 2016 roku mam wizje lecących kamieni, a pan Marek Nowak robi niesamowite zdjęcie asteroidy. NASA milczy…
Pan Marek Nowak obserwował dziwny obiekt ok. 1 minuty, który nagle znikł. Ponad rok wcześniej ja również wpatrywałam się zaskoczona w dziwny obiekt ok. 1-2 minuty. Gdy zrobiłam zdjęcie złoty obiekt na niebie nagle znikł.
Ogon komety Ison rozciągał się na miliony kilometrów w kosmosie. Jest tam tyle kamieni, że będą spadać na Ziemię przez miesiąc. W wizji wyglądało to jak schemat, ale nie oznacza to, że wszystkie kamienie spadną w jednym miejscu, gdyż Ziemia obraca się w czasie 24h wokół własnej osi. Ziemia będzie regularne bombardowana kamieniami z kosmosu przez miesiąc. Czy jesteśmy na to przygotowani? USŁYSZALAM – „Będzie to trwało miesiąc. Ci którzy mają być ocaleni będą chronieni.” Czy tylko ci którzy uciekną do schronów? Nawet schrony im nie pomogą…
Coś z tą kometą nie tak?
 Długo patrzyłam na zdjęcia komety Ison po przejściu wokół Słońca oraz na zdjęcie pana Marka Nowaka. Czy tak geometryczny kształt jest typowy dla KOMETY lub asteroidy?? Coś z tą kometą nie tak! Ale co? Widocznie trzy lata temu do takich samych wniosków doszli naukowcy NASA, dlatego utajnili wszystkie zdjęcia po przejściu Komety wokół Słońca oraz całą sprawę.
 Od 1991 roku jestem ufologiem i widzę, że jest to olbrzymi statek kosmiczny, który wyleciał z Obłoku Oorta jako kometa. Gdzieś tam daleko jest „Radioźródła 3c 123” pozornie na tle gwiazdozbioru Byka. Czy długo przebywał w Obłoku Oorta skąd zabrał lodową kulę i leciał jak „Pędzący Anioł”? Było to niesamowite zjawisko… Gdy zbliżył się do Słońca ku zaskoczeniu wszystkich naukowców nieoczekiwanie zawrócił, lód się stopił, ale kamienie i gazy za nim lecą nadal jak za kometą. Już nie świeci i trudno go wypatrzeć, ale nadal krąży i wyraźnie zwalnia…  Czy wyląduje? Jeżeli będą chcieli go przejąć… wybuchnie i spadnie na nich lawina kamieni.
Wielki statek kosmiczny w kształcie litery V będzie „wisiał” nad Ziemią jak wielki symboliczny ptak w mojej wizji, jak otwarta księga.  Jego przedstawicielem jest Syn Człowieczy…
Do kogo i po co przybył Wielki Ptak i od 3 lat krąży nad Ziemią? Aby spełniły się stare proroctwa, które są dla nas ważne…
KONTAKT  CE3 …
cyt. „24-25.08.2015 r. obudziłam się po północy i pierwsza myśl oraz obraz dotyczył zdjęcia złotego UFO, które wykonałam dwa tygodnie wcześniej - poniedziałek ok. godz. 22.00, dnia 03.08.2015r. Ta wizja potwierdziła to co wcześniej przeczuwałam i napisałam na temat zdjęcia zat. „Złote UFO”.
Opis wizji o północy 24-25.08. 2015r.
Pierwsza myśl : Złote UFO…  Patrzyłam na zdjęcie, a potem pojawiło się inne, które wykonałam rok wcześniej w tym samym miejscu, a na nich również były liczne ORBY. W wizji patrzę na zdjęcie i widzę na bokach dziwne czerwone smugi jak pasma. Rok temu i teraz w wizji zastanawiam się - co to jest?
Patrzę na te dwa zdjęcia i zastanawiam się o co chodzi oraz jaki mają związek? Jakby w odpowiedzi na moje pytanie po chwili ponownie pojawia się przed oczyma zdjęcie na którym centralnie widnieje złote UFO, ale tło zdjęcia było jasne, jakby zdjęcie zrobione było w dzień. To samo UFO ( jak w negatywie) na zdjęciu jest ciemnym dużym obiektem jak „wielki kamień lecący z nieba”, zaczyna się powiększać i zbliżać.
Wpatruję się w ciemny punkt na niebie i widzę, że przybiera jakiś dziwny kształt, którego nie rozpoznaję. W końcu widzę z daleka na niebie postać, która się powiększa - zbliża… Myślę – co to jest?? Zbliża się coraz bardziej, widzę wysoką postać w długich ciemnych włosach, ubraną w jasną długą szatę do ziemi, ręce podniesione w symbolu jak na obrazie „Jezu ufam Tobie”, ale bez promieni wychodzących z serca. Moją uwagę przykuwa szeroki pas z ciemnoniebieskiej tkaniny związany w pasie. Jeden koniec pasa zwisa do kostek, a drugi do kolan.
Widzę symboliczną postać Jezusa, a nad jego głową unosi się wielki ptak z rozpostartymi skrzydłami. Co to za ptak? Wpatruje się w niego, nie porusza się jakby zastygł w locie - na obrazie. Zrozumiałam, że to symbol ptaka. Przyglądam się jemu długo, gdyż jednocześnie przypomina mi to symboliczną wielką  księgę otwartą nad głową Jezusa – jego proroctwa. Obraz się powiększał i postać przybliżała się coraz bardziej… Wiem, że UFO na zdjęciu oraz ta wizja ( i wiele innych moich wizji) dotyczy zapowiedzianego w NT przyjścia Jezusa Chrystusa z nieba czyli z KOSMOSU, na które od dawna czekają wszyscy Chrześcijanie.
 Analiza wizji
Ta wizja dla mnie niesie potężny ładunek bardzo ważnych  informacji zakodowanych w symbolach, ale dla przeciętnego katolika, psychotronika lub naukowca ta wizja niewiele znaczy. Czy się mylę? Zanim wyjaśnię co mówią mi te symbole, proszę zastanówcie się, co sami możecie powiedzieć na temat symboli  pokazanych na tym obrazie.  (…)Zrozumiałam, że niebieski pas, którym przepasana jest wysoka postać Jezusa to wskazówka dotycząca pasma kosmicznego, a jego częstotliwość promieniowania widoczna jest na obrazie jako pasmo niebieskie. Jednocześnie jest to wskazówka astronomiczna gdyż pasmo Platynowe wskazuje przesilenie zimowe dnia 21.12.”
Stare proroctwa biblijne potwierdzają współczesne zdarzenia astronomiczne i polityczne na miarę XXI wieku, ale „ojcowie kościoła” milczą… więc stanie się tak jak zapowiada to Proroctwo Apokalipsy.
Na temat spadających kul jak grad oraz o Wielkim Aniele (Pędzący Anioł – zdjęcie komety Ison), który zrzuci wielki kamień na Wielką Nierządnicę czyli na Watykan - mówi Proroctwo Apokalipsy. W taki sposób spełnią się Proroctwa Apokalipsy na naszych oczach.
18.21-24 „I podniósł jeden potężny anioł kamień, duży jak kamień młyński, i wrzucił go do morza, mówiąc: Tak jednym rzutem zostanie strącone wielkie miasto Babilon, i już go nie będzie.
I już nie rozbrzmi w tobie gra harfiarzy ani muzyków, ani flecistów, ani trębaczy, już nie będzie u ciebie mistrza jakiegokolwiek rzemiosła, ani już nie usłyszy u ciebie huku młyna.
I nie rozbłyśnie już w tobie blask świecy, i nie usłyszy się w tobie głosu oblubieńca ani oblubienicy: gdyż czarami twoimi dały się zwieść wszystkie narody. W nim też znaleziono krew proroków i świętych, i wszystkich, którzy zostali pomordowani na ziemi.”
Czytajcie Proroctwo Apokalipsy!
O końcu tego świat i powtórnym przyjściu w całej potędze i mocy mówi Jezus Chrystus na kartach Ewangelii w NT.
13.32 „Ale o tym dniu i godzinie nikt nie wie: ani aniołowie w niebie, ani Syn, tylko Ojciec.”
Na Ziemi są Bazy Kosmiczne OJCA – Króla Jahwe od początku istnienia cywilizacji CZŁOWIEKA na Ziemi. Gady oczywiście też mają swoje bazy kosmiczne i swoje hybrydy…
Mistyka i wizje potrzebne są współczesnemu człowiekowi gdyż żyjemy zniewoleni w czasie trwania PRECESJI w SMOKU.  (http://wszechocean.blogspot.com/2016/09/precesja-w-smoku-i-jej-wpyw-na-czowieka.html ) Potem już nie będą nam potrzebne, gdyż oś Ziemi powróci do pierwotnej pozycji, a więc będą inne wpływy i inne myślenie na miarę inteligencji prawdziwego CZŁOWIEKA. Czeka nas jednak kataklizm… Spadnie duża ilość wielkich głazów, potem średniej wielkości, aż wreszcie małe... „USŁYSZALAM - Będzie to trwało miesiąc. Ci którzy mają być ocaleni będą chronieni.”


Eleonora – Zofia Piepiórka

04.10.2016 r. M.S.