Megality to starożytne wielkie kamienie, kamienne kręgi, piramidy. Tam też są miejsca anomalii magnetycznych.

środa, 5 października 2016

NASA będzie musiała przejąć kontrolę… ???

Witam wszystkich zainteresowanych kometą ISON!

zdjęcie archeoastronom W. Herschel

"NASA będzie musiała przejąć kontrolę… "???
Oto co pisałam na ten temat na Facebooku w styczniu 2014 roku. 
"Od wielu lat publikuję art. dotyczące własnych badań kamiennych kręgów. Niektóre z nich były publikowane na Facebooku oraz na blogach czy stronach Internetowych. Okazało się, że te badania mają ścisły związek z Kometą ISON. Aby to wyjaśnić musiałbym tutaj długo opowiadać o historii moich badań...
Od listopada 2013 roku intensywnie obserwuję wszystko co publikują na temat komety ISON. Ta kometa jest dziwna.. Od kiedy odkryli ją rosyjscy astronomowie we wrześniu 2012 roku, wciąż fascynuje i zaskakuje światek astronomów - a szczególnie NASA! Kometa wg ich wiedzy nie powinna już istnieć i dlatego ją "uśmiercili" czyli ogłosili, że rozleciała się na kawałki. O zgrozo... okazało się jednak, że kometa ISON nadal istnieje i w dodatku krąży wokół Słońca i co najważniejsze! - co jakiś czas przelatuje nad Ziemią!!
Zanim 18.12.2013 roku ponownie odkrył ją teleskop Hubble'a, japoński astronom znalazł kometę, sfotografował i na tej podstawie obliczył jej orbitę. To odkrycie jest  bardzo ważne z wielu powodów, ale to dopiero początek niespodzianek...
Jestem wizjonerką i badaczką megalitów i dnia 04.12.2013 roku opublikowałam na Facebooku przekaz zat.  "Notatki z pokładu ISON" gdzie m.in. napisałam - cyt. "Będziemy tam rok… " Wówczas nie mogłam zrozumieć gdzie będą przez rok? Dzięki poszukiwaniom komety ISON przez setki miłośników astronomii na całej Ziemi  zrozumiałam że... ONI  naprawdę "krążą" po ORBICIE wokół Słońca! A KTO? Oczywiście NASI... cywilizacja CZŁOWIEKA,  a nie cywilizacja małp czyli szaraków i gadów!
Wszystko zaczyna się powoli potwierdzać!
We wrześniu 2004 roku, w czasie równonocy wysłałam sygnał za pomocą alfabetu Morse'a do ziemi a nie w kosmos - w miejscu odwzorowania "Radioźródła 3c 123"czyli w STREFIE 3c 123 . Z moich wieloletnich badań wynika iż tam jest ICH BAZA KOSMICZNA - co wcześniej wielokrotnie opisywałam! To miejsce wskazał mi (w wielkiej skali) PLAN gwiazdozbioru BYKA odwzorowany w kamiennych kręgach w Odrach i Węsiorach oraz "płonący znak" czyli "płonące drzewa" jako wskazówka astronomiczna, fizyczna, techniczna i mistyczna. Po wysłaniu sygnału odpowiedzi otrzymywałam w sposób akustyczny wg wzoru ciągu Fibonacciego. Dlatego teraz trzeba coś policzyć i NADAĆ SYGNAŁ do komety ISON... Potrzebuję pomocy matematyka, fizyka lub astronoma... Mam nadzieję, że KTOŚ z czytelników zrozumie i pomoże gdyż to dotyczy Polski! Należy to wszystko przedyskutować o ile KTOŚ jest poważnie zainteresowany całą sprawą! Jak do tej pory NIKT z naukowców do których się zwracałam o pomoc w POLSCE nie jest zainteresowany tą sprawą, a jest to bardzo poważna sprawa. Czy dlatego "NASA będzie musiała przejąć kontrolę… "???

https://www.facebook.com/notes/zofia-piepi%C3%B3rka/notatki-z-pok%C5%82adu-ison-ja-syn/767709336588274


Proszę również zapoznać się z załączonymi artykułami - linkami poniżej. Okazuje się, że informacja o TEJ komecie została zakodowana m.in. w kręgach zbożowych - ostatnio dnia 31.12.13  w kręgu zbożowym w Kalifornii i co ciekawe za pomocą alfabetu Braille'a oraz Morse'a.
 http://innemedium.pl/wiadomosc/niezwykly-piktogram-polu-w-kalifornii

Wayne Herschel
http://www.cropcircleconnector.com/2013/chualar/comments.html art na temat  „kręgu” zbożowego
"Jego pierwszy kod wewnętrzny przedstawia krótki komunikat w alfabecie Braille'a mówi? 192-192-2-192-1-192-192? . Może to być symboliczne odniesienie do brytyjskiego wyszukiwarce? 192.com? (Patrz http://www.192.com ). Jego Wpływ może być taki, że ślepy zobaczy, i ci którzy szukają znajdą??:
I trzeci Kod pośredni obejmuje szereg znaków alfabetu w alfabecie Morse'a. Wydaje się, że powinno być:   ? ET  B   I-SON  STS ?
Jedna z interpretacji tej tajemniczej wiadomości może być:
? ET  B (e) ? czy? istnieje pozaziemskimi?
Potem? ison (kometa) ? jest? STS (system transportu kosmicznego ) ? jak dla promów kosmicznych NASA (patrz   http://en.wikipedia.org/wiki/STS-1 ).
Jedna część kodu Morse'a (? ET  B ?) pokazuje również rzetelne podobieństwo do wyrównania pięć ciała czterech planet i Słońca na początku stycznia 2014 r., w tym w szóstym ciele, wszelkie pozostałości komety ison wzdłuż jego ostatniej znanej orbity:
Wiele różnych zdjęć z komety ison zostały sporządzone w zdjęć roślin z Anglii, Włoch, Francji czy Holandii od 2008 roku (patrz fringe2013r )”

c.d.n.

Eleonora 
p.s.
Każdy myślący człowiek musi sam nadać sygnał do KOMETY ISON w jakikolwiek sposób...
Dnia 16.01.2014 miałam sen... "Kometa" ISON krążyła nad Ziemią... Potem wokół niej krażyły samloty wojskowe - "myśliwce"... Wylądowała w strefie 3c 123... Fotografowałam jej przelot w to miejsce i dziwne smugi, które za nią się ciagnęły do ziemi... Te smugi były z jakiegos powodu b. ważne...

Robert Wyszyński "Każdy myślący człowiek musi sam nadać sygnał do KOMETY ISON w jakikolwiek sposób..." DLACZEGO? PRZECIEŻ KONTAKT JEST PRZEZ SERCE I TO POZA PRZESTRZENIĄ.
17 stycznia o 22:46
Zofia Piepiórka to proszę sie połączyć i sprawdzić...
Robert Wyszyński Zrobiłem eksperyment. W myślach, ale z poziomu serca wysłałem sygnał do komety ISON. Następnego dnia przyśniło mi się, że Obama na konferencji prasowaej pokazuje tory lecących kamieni i meteorytów na ziemię. Nie wiem jak to działa, ale jakoś działa. Przekazuję info i wracam do swoich zajęć, bo to nie moja działka, ale może komuś się taka realcja przyda. Dodam może, że serce jest umysłem, który znacznie przewyższa intelekt, ponieważ działa poza przestrzenią i czasem. To akurat wiem z osobistego doświadczenia.
Robert Wyszyński Tylko jeszcze dla porządku dodam, że podstawą rozwoju jest obudzenie wewnętrznego człowieka (gnosis). Bez takiego proecsu, który zachodzi pod kierownictwem Ducha, wszystko to co zewnętrzne (intelektualne) jest martwe cnoty, wizje, komety itp.
Zofia Piepiórka W tym samym czasie ja miałam równiez sen.... cyt.-  "Wczoraj miałam sen że "kometa" ISON lata nad Ziemią... potem wokół niej latają mysliwce... wylądowała w strefie 3c 123... ja fotografowałam jej przelot w to miejsce i dziwne smugi które za nią sie ciagnęły do ziemi..."
17 stycznia o 08:59 ·

Tak wypełniło sie proroctwo Apokalipsy i moje przeznaczenie...

Otrzymałam przekaz i zrozumiałam że każde słowo to klucz - hasło który realizuje się w określonym czasie i miejscu. Ma to związek z moimi wcześniejszymi wizjami i snami oraz badaniami...W załączonym tekście prosiłam aby ktoś obliczył ile razy kometa przeleci koło Ziemi? - stosując wzór Fibonacciego. "Kometa" ISON okrążyła Słońce i Ziemię 2 razy... Kiedy ponownie będzie przelatywała nad Ziemią? Pierwszy raz minęła Ziemię przed dotarciem do Słońca, potem 26.12.13, a teraz kiedy? Ma to znaczenie dla POLSKI! Sądzę, że inni otrzymali podobne przekazy, a każdy z nas ma tylko część przekazu, który pasuje do całości układanki - jak w Puzzlach.



<photo id="1" />

 https://www.facebook.com/notes/zofia-piepi%C3%B3rka/nasa-b%C4%99dzie-musia%C5%82a-przej%C4%85%C4%87-kontrol%C4%99-/794916220534252

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz