Megality to starożytne wielkie kamienie, kamienne kręgi, piramidy. Tam też są miejsca anomalii magnetycznych.

wtorek, 15 sierpnia 2017

Anomalia grawitacyjne w Strefie 3c 123… cz.2


Czy jest możliwe cofanie czasu?

Niedawno pisałam o anomaliach grawitacyjnych w okolicy Strefy 3c 123… Nie sądziłam, że tak szybko wrócę do tego tematu.
Tydzień temu w nocy ok. godz. 23.30 dnia z 06-07.08 2017. podczas pełni księżyca zobaczyłam coś dziwnego na niebie, co wprawiło mnie w zdumienie albo raczej szok. Było to tak silne wrażenie, że zmusiło do myślenia – co to znaczy?  O tym co zobaczyłam rozmawiałam z kilkoma osobami, które po prostu nie uwierzyły, gdyż widziały co innego. Jedynie Robert Leśniakiewicz zastanowił się nad tym i ponownie zadzwonił mówiąc - „A może to było przebicie czasowe? Opisz dokładnie jak to wyglądało, to spróbujemy obliczyć kiedy to było….”
Badam tę Strefę od wielu lat – o czym wielokrotnie pisałam i mówiłam na Yt, dlatego doszłam do podobnych wniosków jak on o czym napiszę dalej.
(Następnego dnia 08.08.17 wieczorem było częściowe zaćmienie księżyca.)
Opis obserwacji
O godz. 23.30 obudziło mnie szczekanie psów, które natychmiast chciały wyjść. Gdy otworzyłam drzwi z jazgotem wypadły z domu i pognały na pobliskie pola, na wschód. (!) Rozejrzałam się wokoło. Była pełnia księżyca,, ciepło i aż się chciało połazić po polach i lasach. Gdy spojrzałam na pola zobaczyłam unosząca się mgiełkę, a więc trawa była mokra. „Motylem jestem”… a potem katar! Spojrzałam na rozświetlone blaskiem księżyca północne niebo i po chwili dotarło do mnie, że coś jest nie tak! Patrzę na ten obszar nieba od dziecka i zawsze widziałam na wprost nad horyzontem Wielki Wóz (Wielka Niedźwiedzica), a obok na północnym  wschodzie zawsze była widoczna stosunkowo mała Kasjopeja. Teraz w blasku światła księżyca było tam dziwnie jasno, a mała Kasjopeja była wielka i mocno przesunięta na południe, tak że „wisiała” prawie centralnie nad podwórzem, ale bardziej na wschód… tam gdzie pognały psy! Gwiazdy w tej konstelacji były dwa razy większe i jaśniejsze jak nigdy przedtem. Sam gwiazdozbiór przesunięty na południe był tak duży, że w pierwszej chwili w ogóle go nie rozpoznałam i pomyślałam – Co to jest? Może to UFO tak się ułożyło? Niebo było niezwykle jasne w blasku księżyca i wszystkie inne gwiazdy były słabo widoczne tylko ten gwiazdozbiór był niesamowicie wielki.

Zdjęcia - Internet
A gdzie jest Wielki Wóz?? Nie widziałam go tam gdzie zawsze… Czy też jest przesunięty? Był tak wielki, że nie ogarniałam go wzrokiem, gdyż drzewa zasłaniały część nieba. Aby go zobaczyć musiałabym wyjść daleko na pola.
Patrzyłam długo na niebo i nie wierzyłam własnym oczom i rozumowi. Co się dzieje?? Czy nagle oś ziemi się przesunęła? Stałam przed domem i patrzyłam na inne niebo, w innym czasie…? Wszystko na niebie się przesunęło, a ja stałam w tym samym miejscu? Czy to oznaczało, że Gwiazda Polarna jest teraz w innym gwiazdozbiorze? Ale w którym?? Pomyślałam, że tu potrzebna jest pomoc astronomów i symulacja komputerowa w Planetarium.
Czułam się dobrze, ale wzrastał we mnie niepokój, który wynikał z tej dziwnej obserwacji. Po 10 min. wróciłam do domu i długo nie mogłam zasnąć, gdyż to było niesamowite. To nie była wizja!! Rano miałam sen, który składał się z kilku części tak jak wizje i nawiązywał do tego co zobaczyłam w nocy na niebie. We śnie zobaczyłam znajome wieżowce w Gdyni. Stały w pionie, a po chwili zobaczyłam je wszystkie pochylone pod katem ok. 40 st. ale nie przewracały się. Wyglądały jak pochylone drzewa w lewo, ale było to lustrzane odbicie, więc w przechylały się w prawo. Czy ma to znaczenie w jaką stronę się pochylały? TAK i wyjaśnię to później gdyż ma to związek z wirem Ziemi. Zrozumiałam jedno - sen w symbolu zapowiadał duże zmiany klimatyczne i kataklizmy o czym od lat „krzyczą” naukowcy i dziennikarze oraz moje wizje.
Następnej nocy 08.08.2017 sprawdzałam czy gwiazdozbiory na niebie północnym są przesunięte, ale wszystko było po staremu. Więc co działo się poprzedniej nocy?
Zrozumiałam, że to co zobaczyłam wyjaśnia anomalia grawitacyjna, czyli w tym miejscu, tej nocy nastąpiło zagięcie czasu i jest to analogiczna sytuacja jak przed laty ze znikającym autobusem w Nowej Kiszewie w miejscu anomalii grawitacyjnej - co opisałam… https://www.facebook.com/notes/eleonora-zofia-piepi%C3%B3rka/anomalia-grwitacyjne-i-bazy-kosmiczne-ufo/1998037676888761/
 „We współczesnej fizyce grawitację opisuje ogólna teoria względności. Oddziaływanie grawitacyjne jest w niej skutkiem zakrzywienia czasoprzestrzeni przez różne formy materii. W ramach fizyki klasycznej grawitacja jest opisana prawem powszechnego ciążenia sformułowanym przez Newtona. W ogólnej teorii względności grawitacja jest przejawem zakrzywienia czasoprzestrzeni. I to wyjaśniałoby zjawisko znikającego autobus w miejscu anomalii grawitacyjnej(…) Anomalie spowodowane dużymi i głęboko zalegającymi strukturami noszą nazwę anomalii regionalnych i rzadko stanowią obiekt badań – geofizyka stosowana wykorzystuje anomalie lokalne (należy je oddzielić od anomalii regionalnych na drodze interpretacji jakościowej). ”
Zobaczyłam przyszłość czy przeszłość?
Jak długo trwała ta anomalna sytuacja, którą obserwowałam tego nie wiem, może kilka godzin lub nawet 24 h, ale następnego dnia wieczorem wszystko wróciło do normy. Z moich wieloletnich obserwacji i badań pasm kosmicznych średnio wynika ze co 10 dni występują przesilenia energetyczne, które trwają 24 h lub 48 h i mają wpływ na ludzi i miejsca takie jak megality lub miejsca gdzie występują znane i opisane anomalia grawitacyjne. Doświadczyłam tego przed laty w lesie oraz na przystanku w Nowej Kiszewie. Są miejsca gdzie doświadczałam zmiany świadomości lub silnych zawrotów głowy oraz bóle głowy. W czasie wieloletnich badań tego typu miejsc anomalnych zrozumiałam, że są anomalia grawitacyjne dodatnie i ujemne, a wir energii  w takich miejscach jest prawy lub lewy. Tam gdzie energie wirowały w prawo czyli w przeciwnym kierunku niż wiruje Ziemia w czasie 24 h odczuwałam silne zawroty i bóle głowy. U osób sensytywnych dochodzi tam często do zmiany percepcji oraz przesunięcia czasowego. Zastanawiałam się czy tej nocy w czasie występowania silnej anomalii grawitacyjnej zobaczyłam przyszłość czy przeszłość i jakie ma to znaczenie dla naszej cywilizacji? Dlaczego to zobaczyłam? Jako wizjonerka i badaczka tej Strefy mogłam doświadczyć i zrozumieć to co powinni sprawdzić naukowcy, czyli badania anomalii grawitacyjnych w tej Strefie.

Dlaczego Kasjopeja?

Pisząc o swoich odkryciach oraz wizjach związanych z zagładą poprzedniej (-ich) cywilizacji zastanawiałam się nie raz w jakiej precesji była wówczas Ziemia, czyli  jaki to był gwiazdozbiór oraz koniunkcja - wpływy na naszą cywilizację? Sądzę, że taki układ gwiazd w tym miejscu jaki zobaczyłam w nocy był ok. 13 000 lat temu przed ostatnim globalnym kataklizmem o czym mówią niektórzy naukowcy, np. dr F. Zalewski z Krakowa. Twierdzi on że „… po wieloletnich badaniach w różnych miejscach świata m.in.: na kontynencie europejskim, afrykańskim i amerykańskim doszedł do wniosku, że w czasach prehistorycznych na Ziemi istniała globalna cywilizacja, którą ostatecznie unicestwiła katastrofa na skalę kosmiczną ok. 13 000 lat temu (dokładnie wg. geologa 12 760 lat temu, młodszy dryas).”
Po tej katastrofie Ziemia zmieniał kąt nachylenia czyli oś ziemi jest obecnie w gwiazdozbiorze Smoka, a to oznacza że mamy koniunkcję czyli wpływy Smoka.
 „… te symboliczne gwiazdozbiory mają destrukcyjny wpływ na naszą cywilizację od zarania dziejów ludzkości. W jaki sposób to działa? Wyjaśnia to definicja precesji i koniunkcji w Smoku. Jest to dla mnie wzór - jak wzór matematyczny do którego podstawiamy różne dane… Wnioski, czyli wynik działania jest oczywisty dla każdego myślącego CZŁOWIEKA.”
http://wszechocean.blogspot.com/2016/08/precesja-w-smoku-i-jej-wpyw-na-czowieka.html
http://wszechocean.blogspot.com/2016/09/precesja-w-smoku-i-jej-wpyw-na-czowieka.html
 „Co wiemy o wpływie i działalności OBCEJ cywilizacji z gwiazdozbioru Smoka na Ziemi czyli o Precesji w Smoku i Koniunkcji Sfer? Ma to znaczenie w astronomii, ale nie tylko – co wyjaśnię dalej.  Czy zjawisko precesji i koniunkcji w tym układzie jest dobre czy złe dla CZŁOWIEKA oraz dla naszej planety? Nieliczni zdają sobie sprawę, że ma to olbrzymie znaczenie w naszym życiu oraz przyszłości cywilizacji. Ci nieliczni wciąż zadają pytania – kiedy ten koszmar się skończy lub czy możemy się z tego uwolnić? Jak to wygląda w praktyce wszyscy widzimy na co dzień oraz na przestrzeni tysięcy lat! Jesteśmy czwartą cywilizacją na tej planecie - wcześniejsze walczyły i ginęły! Mówią o tym wszystkie religie świata, legendy i mity oraz liczne artefakty, które po nich pozostały na całej planecie. Jesteśmy jedną z wielu cywilizacji CZŁOWIEKA w kosmosie, które zostały przejęte i niszczone jak bańki mydlane…”
Tej nocy otrzymałam odpowiedź jaki gwiazdozbiór miał wielki wpływ na poprzednią cywilizację.
Z moich wieloletnich badań wynika że Strefa 3c 123 ma wielkie znaczenie dla Polski i Europy.
Jest tutaj jedna z wielu czarnych piramid na Ziemi, których zadaniem jest powrót do przyszłości ale przyszłość jest w przeszłości naszej super cywilizacji  – o czym piszę oraz mówię w filmie Yt. Wpływy OBCYCH cywilizacji powodują niszczenie planety oraz cywilizacji.
Cyt. „Po przeanalizowaniu wizji oraz poszukiwaniu informacji na temat zastosowania bazaltu w naszej cywilizacji nasunął mi się oczywisty wniosek, że jesteśmy na początku rozwoju technicznego, ale w porównaniu do Przodków z odległej Pierwszej Cywilizacji jeszcze daleka droga przed nami. Naukowcy już rozumieją jakie możliwości i znaczenie ma bazalt w technologiach, ale ile czasu potrzeba aby zaczęli stawiać bazaltowe piramidy tej wielkości co Wielka Piramida?
 Jaki cel mieli budowniczowie, aby zrobić tak trwałą i kosztowną inwestycję budowlaną? Miała przetrwać tysiące, miliony lat… Przetrwała! Ale co kryje bazaltowa piramida, jako czysta, ekologiczna osłona? Grobowiec, urządzenia, super technologie?
Kolejne wizje wyjaśniły mi do czego służy Czarna Bazaltowa Piramida, ale nie będę wszystkich opisywać. W wizji weszłam DUCHEM do Bazaltowej Piramidy i zobaczyłam… jak wyglądało miasto na dzisiejszym terenie GDYNI w czasach Pierwszej Cywilizacji. Analizując wizję zrozumiałam, że jest to urządzenie to PODRÓŻY W CZASIE i nie tylko… Jak to działa?
Właściciel Bazaltowej Piramidy zainstalował tam urządzenie (??) które pozwala wrócić do Pierwszej Cywilizacji. Jeżeli mamy przetrwać jako cywilizacja to musimy wrócić do PRZYSZŁOŚCI. Oznacza to że musimy COFNĄĆ SIĘ W CZASIE, a nie przeskakiwać do przodu, gdyż tam nie mamy przyszłości! Urządzenie posiada blokadę energetyczną, która nie pozwoli przejść każdemu kto ma na to ochotę. Może tam wejść tylko CZŁOWIEK, ale pod pewnymi warunkami...
Na blogach, portalach i w grupach ezoterycznych nie piszą nic pozytywnego o wizjach przyszłości naszej cywilizacji. Wielu naukowców również mówi i pisze o zagładzie cywilizacji widząc skażenie środowiska, dziury ozonowe, zagrożenie wybuchu wojny atomowej, itd. Pozwoliło mi to zrozumieć co mamy zrobić, ale tym powinni zająć się matematycy i fizycy. Czy fizycy wiedzą na czym polega „cofniecie czasu”? Mówią o tym w symbolu stare biblijne proroctwa.
Czarna piramida i otwarcie portalu  https://www.youtube.com/watch?v=X_nSdzkG-nc
Czy w Strefie 3c 123 czarna piramida jest aktywna i dlatego doszło do anomalii grawitacyjnej czyli zagięcia czasu, czy jest to zasługa eksperymentów z grawitacją za pomocą LHC w CERN w Szwajcarii?
cyt. „Dziennikarze piszą, że naukowcy od grudnia 2012 dokładają tysiące magnesów, aby zwiększyć moc LHC niemal dwukrotnie. Jak wielka? 100 tys. krotnie większa niż jedno z pól magnetycznych ziemi… Ale po co im potrzebna aż tak wielka moc??”
Aby rozpędzić LHC do MOCY 100 tys. razy większej od jednego z biegunów potrzeba czasu…. A ile czasu potrzeba aby je zatrzymać? Jakie tego będą skutki dla Ziemi i cywilizacji? KTO da rozkaz zatrzymania LHC? Wszyscy fizycy wiedzą że wytworzona MOC po zatrzymaniu spowoduje … zagładę i zniszczenie planety, więc wymyślają różne wersje kataklizmów, które krążą w Internecie.
„…Naukowcy chcą dotrzeć do innego wymiaru za pomocą grawitacji. (…) Wielki Zderzacz Hadronów ma olbrzymie możliwości: w pewnym sensie jest maszyną zdolną wywołać koniec świata, albo… nauczyć nas jak działa realność.”
Dlaczego zobaczyłam przesunięcie gwiazdozbiorów w strefie 3c 123…? Czy czeka nas przebiegunowanie? Czy jest to ostrzeżenie o zbliżającym się kataklizmie takim jaki był ok. 13000 lat temu, ale tym razem z powodu eksperymentów w CERN?
CERN wytwarza anomalie pogodowe i grawitacyjne na Ziemi. „Mikrouderzenia cząstek o ogromnej energii wytwarzają harmoniczne fale w otoczeniu! To może mieć wpływ na zjawiska atmosferyczne.”
Ostatnie anomalie pogodowe nad Polską są tego dowodem.  Załączam link, który krąży na Facebooku - okolice Chojnic po nawałnicy w nocy o godz. 23.30 dnia 11-12.08.17. czyli 5 dni po tym jak zobaczyłam o godz. 23.30 wielki gwiazdozbiór Kasjopei!
Na mapach satelitarnych widać wyraźnie, że „mordercza nawałnica” nadeszła z południowego zachodu!!
DZIWNA ZBIERZNOŚĆ W CZASIE…
W tym czasie w całej Europie występują anomalia pogodowe, liczne podtopienia i powodzie w Azji , Europie i Ameryce Południowej. Gdy u nas szalała nawałnica w Brazylii woda oceanu cofnęła się pół kilometra..... Może to oznaczaćm że tam nadejdzie tsunami. Oznaczać to też może, że tam pęka płyta tektoniczna, tak jak to było kilkanaście lat temu w Indonezji…
Art. o zmianie biegunów magnetycznych  http://misteriomundial.com/ciencia/el-campo-magnetico-de-la-tierra-esta-colapsando-esto-podria-extinguir-a-la-humanidad/
Czy mamy szansę przetrwać kataklizm?
Wyjaśniam to w poniższym art. TRON KRÓLA LAJSZLA - J(L)AHWE  i super technologie Pierwszej Cywilizacji…
cyt. „Czarna Piramida w Gdyni oraz w innych miejscach na terenie Polski i na całej Ziemi - służy do zagięcia czasu czyli powrotu do przeszłości – do Pierwszej Cywilizacji. Oznacza to powrót do pierwotnej PRECESJI oraz WPŁYWÓW i połączeń z cywilizacjami CZŁOWIEKA w Kosmosie. Okupanci i mordercy cywilizacji zmienili położenie osi Ziemi za pomocą kataklizmów, dlatego jesteśmy pod wpływem Precesji w SMOKU lecz i to się wkrótce zmieni.(…) Proroctwo Apokalipsy oraz moje wizje zapowiadają wielkie trzęsienie Ziemi…” Wywoła je eksperyment w CERN w środku Europy, gdzie LHC jest 100 tys. razy silniejszy od jednego z biegunów magnetycznych Ziemi. Ale na Ziemi są aktywne bazy kosmiczne Króla Lajszla z czasów super cywilizacji - Pierwszej Cywilizacji Człowieka. Czy to wystarczy aby zminimalizować skutki kataklizmu?
„Technologie Króla Lajszla to cud techniczny w Kosmosie, a nie tylko na małej Ziemi. I o to właśnie toczą się wojny z OBCYMI, o technologie CZŁOWIEKA, a nie o technologie OBCYCH, które służą do niszczenia i zabijania. Z Proroctwa Apokalipsy wynika, że gdy zostanie URUCHOMIONY TRON KRÓLA LAJSZLA i ON na nim zasiądzie nastąpi SĄD OSTATECZNY dla MORDERCÓW CYWILIZACJI i ich sprzymierzeńców.  ”

CZAS APOKALIPSY TRWA…

Eleonora